Kvmeva Selam kizlar size bi sorum olacak 32 haftaligim ve lansinoh gogus ucu kremini aldim cok iyimis fakat kimisi diyoki dogumdan once kulanmaya basla vs vs siz nasil nezaman basladiniz kulanmaya acaba ? tsk ederim
Deletedmom124 Kvmeva ben hiç kullanmadim öyle kremler hemşire çatlama ağrı olursa tereyağı streç film önermişti onu yaptım çok rahat geçti sukur ikincisinde de aynısını yapmayı planlıyorum
Ffaattmmmaa Kvmeva merhaba bende 32+6 haftalığım.aynı kremden aldım birde ek gümüş kapak aldım.dr um 35. Haftadan itibaren kremi kullanmaya başlamam gerektiğini söyledi 3 hafta sonra başlayacağım bende
edatmr Kvmeva ben de lansinoh aldım 36. Haftadan sonra sürcem arada. Bu gümüş kapaklar için de aynı şeyi diyorlar sanırım önceden tedbir almak daha iyi oluyormuş.
Dozturkgol Kvmeva ben ilk çoçuğumda Doğumdan sonra sürmeye başladım çok sıkıntım olmadı gümüş kapağa flnda ihtiyaç duymadım çok reklamı yapılıyor ama bence ihtiyaç olursa alınmalı çok ucuz birşey değil
Ffaattmmmaa Kvmeva ben kullanıp memnun olmayan duymadım birde dr um da önerince almaya karar vermiştim.ama henüz kullanmadım kremle birlikte 35. Haftada ikisinide kullanmaya başlıcam artık
Zeyzey90 Kvmeva Aynı haftadayız bende lansinoh alacağım çok tavsiye edildi. 37. Haftada azar azar başlayacağım