Gedonas17 ben ilk kan testi ile ogrenmistim hamile olduğumu. Doktora biraz daha geçince giderim dedim. Bu arada isimlere göz gezdiriyorum internetten. Iki ismi çok beğendim. ‘Yaa keşke ikizlerimiz olsa da iki ismi de koyabilsek’ dedim ve bir kaç gün sonra doktorda çift kese görüldü 🙈 nasıl istediysem 😂