Milkandhoney 3.ay bitiminde folik asit kullanmayı bırakın diyorlar.size doktorunuz böyle bir şey dedi mi kızlar?
FahriyeztrkYcel Milkandhoney evet 3.aydan sonra multivitamin içinde balık yağı olan bir ilaç bide demir ilacına başladım
Milkandhoney Çok teşekkürler cevaplarınız için.benimde 3.ayım bitti kontrolüm 2hafta sonra kafama göre bırakmış olmıyım dedim😊
DidemYldrm Milkandhoney 12 haftada bıraktırır ama multivitamin yazdı onun içinde de folikasit var ve en az 10 tane vitamin var