rkykaraa Hayirli kandiller kızlar sizlere bir sorum olacak bu haftalarda kasık ağrısı yada kasıkta batma şikayeti olan varmı
Melisaycl rkykaraa benim 3 gundur var 32+5iz bide boyle nefes almada zorlaniyorum artik iyice agirlastim
Melisaycl rkykaraa annem bana karnin asagi dusmus dedi kasik agrim varken goruntulu konusuyoduk tabi oyle gordu bi inyo bi cikiyo haylaz oglum
nesrinbaban rkykaraa 33 haftamdayım belime tornavida sokuyorlar sanki yatakda sagima soluma tek başıma dönemiyorum artık agrilara alişdım 😣
rkykaraa Islim123 otururken cok olmuyor ama uzanip dönerken kalkarken baya batıyor doktor kontrolume de daha var. Teşekkür ederim canım
songul_onur Bende de aynı şey var ya son adet tarihine göre yarın 33.haftaya giriyoruz ultrasona göre ise 34.haftaya giriyoruz.. Şu an belimde karnımda ve kasıklarımda sancı hissediyorum, batma ise yatarken oluyor genelde
rkykaraa songul_onur saat kaç oldu kasik agrim beni cok etkiliyor uyuyamadim saga sola donerken agri oluyor netten de okudum normalmis galiba bebek bas asagi benim suan doktor söylemişti
songul_onur rkykaraa nasıl anlarım acaba döndüğünü? Kasıklarımda hareketler hissediyorum ama acaba döndüğü için mi?
rkykaraa songul_onur benim makat pozisyonundaydi sonradan surekli mideme baski hissediyordum başı olmadığı kesindi bildigin ayak darbesi 😊 sonra kasiklarimda baski hissettim doktor kontrolde dogum pozisyonu almis dedi
rkykaraa Melisaycl nefes sorunum yok ama kasik agrisi ve sertlesiyor bebek bi yere toplanip sonra düzeliyor
Sehriban65 Bende 33. Haftamdayım benimde ara ara kasıklarıma belime sancı şeklinde ağrı giriyor ve ağırlaştım rahat oturup kalkamıyorum sağa sola dönerken aşırı zorlanıyorum 😔
matrushka nesrinbaban Aynen ve günah olmasın ama kalan günler gözümde büyüyor. İlk aylarım kuş gibi geçmişti 30’dan sonrası bambaşkaymış.
rkykaraa Happymama toplanma sanirim herkeste var benimde mideme dogru oluyor daraltiyor sonra geçiyor😊
Kocaeli41 rkykaraa bende aynı canım 34+3 olduk bugün sag taraf özellikle kasıgıma batma oluyor ne yatakta dönebiliyorm ne oturduğum yerden rahat kalkabiliyorm bacagımı dahi kalkmıyor pijamamı zor giyiyorum normalde haftaya randevum bugün gidicem bakalım yazarım sizede ne der doktorum
rkykaraa Kocaeli41 bende 32+4 oldum bugün. Lütfen doktordan bilgi alinca yazin benm kontrolüm 36 haftada
P_6 rkykaraa bende 31. Haftada başladı ama şunu öğrendim özellikle yorulduğumda çok sık oluyor. Eğilip kalkıp evde birşeyler yaptığımda çok artıyor. Dinlenerek geçirdiğim günlerde pek olmuyor
rkykaraa P_6 gün içinde hareket halindeyim ev kalabalik fazla uzanamıyorum belkide ondandir bilmiyorum canim
songul_onur rkykaraa Ay ben anlayamıyorum ya ilk bebeğim sadece göğsümün altı sanki sertleşti bebeğim bence doğum pozisyonuna geçmedi ya
Melisaycl rkykaraa bnmde cok oluyo o semsert oluyo toplaninca hatta esime donduruyorum icim tuhaf oluyo dye dokunmaya korkuyo😄😄😄😄bnde karnimi oksuyorum dokunuyorum tekme atiyo rahat birakin istedigim gibi dururum der gibi sanki😄😄😄😄
Kocaeli41 rkykaraa canım doktorum başı aşaga dönük oldugu için bu tür ağrıların olabileceğini söyledi ntsye bagladı gayet güzel sonucları dedi biraz nazlısın galiba benim gibi sende dedi 😂 dedim valla naz degil şuan hayla agrıyor mesela yarın herihtimale karsi idrarda 24 saat protein toplıcam yani 24 saat tuvaletimi bi şişede biriktirip tahlilde götürcem cuma günü sadece içimizde şüphe kalmasın diye dedi öyle kuzum sen nasıl oldun hayla aynımı dikkat et dinlen yorma kendini cok
brcakyll rkykaraa u benim ikinci gebeliğim oğlumda da 30ndan sonra batma ağrı olmuştu şimdi 32 deyiz yine aynı ağrılar var normal yani