Gokceylmazz Kbr_71 bende sat göre 34 ultrasona göre 35 haftalığım tekmeleri yok denicek kadar az ama hareket hissediyorum içerde bişeyler yapıyo 😊 cuma doktora gidince sorucam bende normal mi diye 1 aydır gitmiyordum
Kvmeva Kbr_71 doktorum bana gunde en az 10 kez kipirdamasi gerek dedi eger hisetmesen onu sekerli birsey ye ve bekle dedi gine hisetmesen bu kez controle gelmemi soyledi sen bi say istersen ona gore bakarsin ☺️
Kbr_71 SenaDerin benimde çoğaldı sarı bazen fazla koyu oluyo geçen çarşamba gittim sorunumuz yoktu enfeksiyon falanda yok ama birden arttı
SenaDerin Kbr_71 benimki beyaz 🙄 böbreğimde genişleme oluyo bnm büyük lhtimalle 1-2 haftaya alır bebeğimi zaten
SenaDerin Kbr_71 evet sezeryan canım yaa aslında adet tarihime göre 37+4 haftalık ama doktorum o zaman geç döllenme dedi o da 36+4 haftalığa denk geliyo… ne zaman alacak bilmiyorum yani
Kbr_71 SenaDerin ultrasyonda hep 1 hafta ilerimi çıkıyor bir an önce kurtulalım beni bu ara heyecan basıyo korku ayrı tabi bi an önce zaman geçsin diyorum
Kbr_71 SenaDerin geçen çarşamba gittim 35 haftalıktım 3 kilo olmuş bebiş benimde usg kağıdında 36+6 yazıyodu 2 hafta ileri doktor birşey demedi ama
SenaDerin Kbr_71 maşallah 🙏🏼 Aman sağlıklı doğsunlar da alıp evimize gelelim bebişlerimizi başka bişey istemiyorum valla 🤲🏼
MelikeAkin Kbr_71 usg kagidinda daha dusuk zamanda yazar yuksek zamanda yazar yani doktorumuz ilerde demedigi surece siz kagida bakip anlayamazsinizki
Kbr_71 SenaDerin orası öyle canım Rabbim hepsine sağlık güç versin çok merak ediyorum nasıl olacaksa diye renkli usg varmı sende
SenaDerin Kbr_71 yok yaaa 3 boyutlu sadece yenileyeceklerdi usgleri ama artık bana da yetişmez, şu zamanda değişmezler de