SelcanSerkanKuzey Merhaba kızlar doğumdan sonra göğüs büyümesi düzeliyormu 6.ayımdayım göğüslerim baya büyüdü ağrıyor
Zengines Ne güzel ya. Benim göğüslerim zaten kücücük 7.aydayım hic büyüme yok. Neden böyle resmen sınavım bu benim off
KardelenYB Bende şurada bekleyeyim çünkü daha 2. Ayımdayım ve bir beden büyüdü bile eski sütyenleri mi takamıyorum 🙄
minikinannesi_ Ayıma giricem ne kadar büyüyebilirse o kadar büyüdü. Bazen inanamıyorum acaba bana mı öyle geliyor diye ama 2beden arttığına eminim. Ağrısı da oluyor normal diyorlar zaten süt kanallarından dolayı VS diye umarım doğumdan sonra eski haline döner böyle çok garip geliyor 😊
Pelo_00 Kubra_s süt gelir neden gelmesin öyle düşünüp kendinizi strese sokmayın daha doğumunuza var herkes de farklı olur büyüme durumları.
Yelz_91 Kubra_s sütünüzün gelip gelmemesi memenzin ölçümüyle alakalı değil rahat olun .. benim dr sen ne kdar rahat huzurlu stresten uzak olursan o zamn gelir demişti