Ozlemmdefne Ya kızlar korona sebebiyle ailelerimiz gelemiyo benimde ilk bebeğim bu ay sonu doğum olcak inşallah hayırlısıyla doğumdan sonra en çok neyde zorlandınız neye ihtiyacınız oldu ☺️
hunilimom Ozlemmdefne uyku 😂 keşke depolanan bisey olsa birde yemek hazır yemek kadar güzel birsey yok normal doğum yaptım ama o iki uç gün allah razı olsun annem geldi yaptı yemeğimi bence gerekli olan yemek hızlı biseyler aklıma başka gelmiyor vallahi☺️