Nehir08 ilk kez bu denemede sürekli okudum hala okuyorum hayatımda hiç böyle aciz hissetmedim resmen dua okurken, rahim filminden sonra eve geldigimde, ebebek e birine hediye almaya girdigimde hepsinde hıckıra hıçkıra agladım. İnsallah bu ay hamileyimdir yoksa tükendigimi hissediyorum artık bise yapmıcam. Heycanım söndü bitti.. Allah isteyen herkese, hayırlısıyla kendi istedigi zamanda nasip etsin benim gbi ugrastırmasın insallah. Allah kimseyi böyle sınamasın saolun bu arada yazdıgınız İcin hepiniz.