Aysabal Arkadaşlar 36+3 haftalık olduk ama 3 gündür kasıklarımda bi batma oturup kalkarken ağrı oluyor hele de yürürken çok oluyor bu normal bir durummu ilk gebeliğim
SenaDerin Aysabal normaldir canım artık büyüdükleri için alta baskı yapıo, bende 36+4 üm biraz ayakta fazla duruyum hemen başlıyo alt tarafım kasıklarım 🙄🙏🏼
Aysabal SenaDerin SenaDerin ben ayakta durmasamda oluyor doktora gitmeyi düşünüyorum korkudan gidemiyorum ☹️ Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin zor bi süreç bizi bekliyor ne olcak böyle bilmiyorum