Pinarss Kizlar merhaba bu jeli kullaniyorum bir haftadir doktor verdi plesentam kaydigi icin simdi lavibaya bi gittim beyaz kalintilar sanki islak pecete parcalari vajinamin icindeydi temizledim🙈😥ve korktm bu jelle alakali mi birkac yerde bunun olabilecegi yaziyordu cok yogun olunca danismak istedim
Hifafethi60 Pinarss merhaba canım bununla ilgili bir post daha açıldı bende kullanıyorum erken doğum riskim olduğu için ve kalıntı oluyor bende yaşıyorum ara ara iki haftadır kullanıyorum ve iki hafta yine kullanıcam
Muki Pinarss ben kullandım bıraktıktan sonra bile aylarca devam etti o dediklerin vüxut onları geri atıyor atmazsa vajinada birikiyo doktor kendi çıkartmak zorunda kalıo yani normal endişelenme
Dns Çok normal endişelenmeyin. İlaç fazlasını vücuttan dışarı atıyor. Birçok kişi bunu yaşıyor, yaşadı.☺️ Bazen açık pembe, bazen hafif yeşil ve beyaz olarak gelebilir normal. Temizliğinize olabildiğince dikkat edin ki mantar ya da enfeksiyon oluşmasın.