Asilaymomm Kızlar yarın 17 haftalık oluyoruz tam. Bugune kadar mide bulantı ılacı ile yemek yiyebldm hep. Bugun bir bırakayım artık yeter dedim ama yok nafile 😔 nolck blmyorm ole benm gibi olan var mı
Byzb1 Asilaymomm ben de 17 oldum bugün ama hala prilam’a devam ediyorum bir sefer bıraktım iki gün kendime gelemedim . Onsuz sanırım sonu getirmem zor 🙄
Tusubasa Asilaymomm çok normal en azindan ilaç fayda ediyormus canim :) 32. Haftama kadar bir fiil kustum ilaç filan hak getire bir fayda sağlamadi. İnşallah bu hafyadan sonra geçer 🙏