Ay kızlar sinir oluyorum ya 32. Haftamdayım muayene için doktora gidicem izin almam gerekiyormuş ben Gebze’deyim doktorum Pendik’te şimdi izin onaylanmasını bekliyorum randevum geçicek ama 😔😔 Ani bişey olsa ben izin mi bekliycem nolucak bu durumlar böle