😌😌 Merhabalar güzel anneler ve anne adayları, bulantı ve kusmalarım için prilam dr kullanıyordum. Doktorum artık bir gün içip bir gün içmeyebilirsin dediği için bırakayım dedim. Ayy demez olaydım bugün sabah kahvaltıdan sonra kustum öğlen yedikten sonrada kustum. Geçen hafta sanki iyiydim geçti diye sevinmiştim. Geri mi geliyor yoksa 😌 Var mı böyle olan?