26_26_26ggg hepsi normal doktorunun numarasi varsa sor istersen gaviscon icebilir miyim diye ben kullanmaya basladim. Halsizlik bende de cok var soylemeyi unutma kansizlik da yapiyormus halsizlik. Corba karistirirken bile yoruluyorum ben :( bunlar da normalmis Allah beterinden korusun insallah saglikla kucagina alirsin bebisini