cnntylmz evet canm benm de bi gün kahverengi akıntım olmuştu eşim hemşireye mesj atmıştı o da doktora söyleyip 5 tane proluton depot alıp hafta da bir vurdursun demiş. Hemşire eşime dedikten sonra almaya gitti eczacı’ya sormuş ne için bu abi dye düşük tehlikesi ve erken doğum riski önlenmesi için. Haftada bir kere vurdurdum hepsini bittikten sonra doktorum artık kullanmana gerek yok dedi. Çok şükür daha da öyle bir sorunla karşılaşmadm. Mutlaka doktorunu dinleyip kullan canm yağlı olduğu için can acıtıyor biraz geç çözüldüğü için ama olsun evlat için herşeye katlanıyoruz.