3MelekAnnesiiii Mltmrzgari canim turk kahvesinde cafein yok bende hergun iciorum icmezsem kafam agrio resmen. Doktoruna danis yinede ama turk kahvesi zararli degil abartilmadigi surece
Psikologanne12 3MelekAnnesiiii türk kahvesinde kafein var tabi ki çay ve çikolata da bile var malesef 🤷🏻♀️
hilal_yener neso_ bebeğimin sağlığı iyi durumda bi problemimiz yok çok şükür 32+3 haftalığız 1 ay sonra geliyoruz 😂😂
neso_ hilal_yener e iyi allaha şükür ne güzel :)) darısı hepimizin başına biraz yükseldiniz sanırım ama gerek yok kötü bir şey demedim :))
Psikologanne12 Mltmrzgari bebeğin gelişiminden anlayabilirsiniz bence fazla kafeinin düşük kilo gibi bir yan etkisi oluyor diye okumuştum sanki fazla içersem bebeğim beslenemeyecek gibi düşünüp durduruyorum kendimi 😄
3MelekAnnesiiii Psikologanne12 valla ben olmayandan aliorum arkasina bakin olan var olmayan var olmayandan alin kana kana icin😂
Seedaaff Mltmrzgari günlük kafein miktarı 200 ml geçmedikçe sıkıntı yokmuş bende çay bağımlısı olduğum için çok fazla araştırmıştım 😀 yani senin içtiklerin 200 etmiyordur canım 😀
Psikologanne12 3MelekAnnesiiii tadı aynı mı bende düşünmüştüm kafeinsiz olandan almayı ama almadım sonra şimdi karantinada iyice canım istiyor kahve 😄
anneadayi_ Mltmrzgari doktorum bir günde 5 bardaklık içecek limiti vermişti bana en fazla , bişey olacağını sanmıyorum bende günde beş bardağa yakın çay içiyorum
Lydia Günde 200 mg kafeinin altında kafein alımı hamileler için güvenli. Günde 2 bardak çay, 1 Türk kahvesi bu miktarın altında kalıyor 🥰
Zlhb Mltmrzgari benım doktorum ıcebılırsınız dıyor yanı bazı seylere dıkkat etmemız gerekıyor evet ama o zamanda her yedıgımızın organık falan olması lazım beyaz un şeker yememek lazım vs vs yani ben öyle düşünüyorum günde bir kahveden zarar gelmez belki ama ölümüne ekmek yemek daha zararlı bence
Susam06 Mltmrzgari doktorumun bana önerdiği de bu sekilde . Günde 1 fincan Türk kahvesi , 2 bardak cay icebilirsin demisti . Ama malum sabah kahvaltıda çay akşam yemekten sonra çay günde 4 bardağı buluyor 🤭😊
Mltmrzgari Ben doktorumla çok sağlıklı iletişim kuramıyorum ozelegitmeme rağmen. Ama yazdiklarinizdan sonra içim aşırı rahatladı:)
qusel Gun de 1 kupaya izin var. Ama ben bazen 2 yapıyorum. Kafeinsiz filtre aldım ama tadını begenemdim kesmedi beni :( 2 tane bile yetmiyor. Ama çay hiç içmiyorum. He kahvenin yanında cikolata da yiyorum bazen ;(