Arkadaşlar ben kayseride yaşıyorum erkilet kadın doğuma gidiyodum virüs çıkana kadardı tabi orası şuan hepten kapanmış doktorum ve hastane değiştirmem gerekiyor bi öneriniz var mı kafam çok karışık şuan bide virüs çıkınca daha bi karıştı 34+1 haftalık hamileyim kontrole gidip gitmemede tereddütteyim şuan