Biliyorum artık bıktınız bu postlardan fakat çok kararsızım hiç bir isim de “aha bu isim“ diyemiyorum. Şuan 20 haftalık ikinci oğluma hamileyim. İlk oğlumun adı Sarp. İlla ona uyumlu bir isim olması şart değil ve tek isim tercihimdir. Anlamıyla birlikte bana da güzel isimler önerebilirmisiniz🤗💙