KadirMerveAknc Kızlar yarın 18. Haftaya gireceğiz ama benim her sabah uyandığımda felaket ellerim uyuşuk oluyo karıncalaşıyor bazen uykudan ellerimin ağrısına uyanıyorum aynı durumu yaşayan varmı normal midir? ☺
Osse KadirMerveAknc çok erken başlamış canım benim 30. Haftalarda başlamıştı ve şuan daha ileri derece şuan 36. Haftadayım. Karpal tünel sendromu deniyor buna ya fazla kilo alımından ya da ödemlerden dolayı bilekteki sinirlerin sıkışması sonucu oluşuyor.
Osse Magnezyum kullanabilirsin doktoruna danışarak tabiki. Bende pek işe yaramadı ama gerçi düzenli olarak kullanmıyordum ondna dolayı olabilir
KadirMerveAknc Hepinize teşekkür ederim evet biraz erken basladı bende araştırdım hatta ama doktor randevum mayısta o zaman sorarım magnezyumu halbuki kilo hiç almadım aksine verdim belki ödem vardır ama ☺☺