Handeylmz Merhaba hanımlar 5 nisanda sezeryan doğum yaptım bebeğim sol göğsümü alıyor ama sağ göğsümü almıyor sağ göğsüm çok şişti ve çok ağrıyor ne yapabilirim acill tavsiye verir misiniiiz
Crescent96 Handeylmz Göğüs pompasıyla sağım yapmanızı öneririm aksi takdirde mastit olursunuz. Bebeğinize çok zorlamadan her seferinde almadığı memeyide teklif edin ama fazla zorlamayın özellikle uykuda verirseniz daha kolay olur. 😇
AysaRuzgar Handeylmz bende de aynısı olmuştu. Sanırım ben biraz geç kalmıştım ki mastit oldum. Ameliyat oldum göğsümden. En iyisi bir göğüs pompası almanız. Çok geçmiş olsun.
Babies16 Handeylmz sankibsolu veriyormus gibi yatim kolunuzun altina dogru alip sagi verseniz kanar mi acaba. Benimki kanmisti bikackere bi ara bendede ayni sorun olmustu
Handeylmz Crescent96 Manuel pompayla yapıyorum her seferinde 10 ml kadar çıkıyor ama şişliğe ve acısına faydası olmuyor
Handeylmz Babies16 denedim ama bağırıyor kabul etmiyor uykusunda verdim aldı ağzına ama emmiyor tutuyor ağzında