Mervelifsu inşallah inanın bende çok uğraş verdim medifamaya filan gittim ama yok geç oldu ama sadık hoca gibi bir doktor bulduk şükürler olsun haaaaarikka bir doktor gitseniz memnun kalırsınız Emin’im ben gideceğini sanmıyorum pek üç ay olmuş hastaneye geleli ama ilgi yoğun ona hemen çok ilgili Güler yüzlü motive edici birisi hemde uygun bi hastane