35+4 haftalik hamileyim ve hamileligim boyunca kullandigim ilaclardan ciddi kabizlik yasadim. son bir haftadir da hemoroidle tanistim :( genelde gebelikte Bebek baskilamasindan kaynakli olusan bir durum iken ben durumu gecer diyip Agrim sizim da yok diye cok ciddiye almadim ama son 3 gundur ne oturabiliyorum, ne yatabiliyorum ne de agri ve sancidan uyuyabiliyorum :( bugun cerrahiye gittim ve maalesef ameliyatlik duruma gelmisim :( ozellikle normal dogum icin hazirlaniyorken maalesef bu durumdan sezeryane donmek zorunda kaldim. Doktorumla cerrahiyi gorusturdugumde cikan sonuc bu oldu.. :( ve ilaclar gun icerisinde etki etmezse mecburen ameliyat oncesi rahatlatma icin lokal anestezi ile ufak bir mudahale yapilacak, sivi beslenmek zorunda kalacagim… İlk basta lifli urunlerle beslenmeye dikkat etseydim bu noktaya gelmicekti… kabizlik yasayan anne adaylari ozellikle son haftalarda ne yapin edin beslenmeye dikkat edin hemoroid vb belirtilerde hemen onleminizi alin…:(