Lavanta34 27 Nisan diye görünüyor bakalım beklemedeyiz biz de. 37+2 olduk. Normal çok istiyorum hayırlısıyla
Mslm Mihranyesim insallh gününde gelirse ben de kızımla 20sinde kavuşuyorum canım sezeryan mi olcak senin ki