Cansummm ay ne güzel ben de okadar dikkat edebilsem keşke 🙂 ben de gebelik şekeri çıktı on gündür insülin kullanıyorum bugün doktora gittim evde bazı kan ölçümlerim yüksek çıkınca dozunu arttıralım dedi,, ben onlar kola ve gazoz içtiğim zamanlar öyle oldu dedim 😮 doktor şok geçirdi sen kolamı içiyosun dedi 😟 bazen dedim🤪 e diyet önermedi sonuçta baştan, ne olsa yiyorum 🤷♀️