Benim de hamilelik incesi reflu gastrit sorunum vardı çok çektim şimdi 17 haftaligiz hala sabah istifra ediyorum midem boğazım aşırı yanıyor bulanti için prilam kullanıyorum biraz rahatlatıyor doktorum gaviscon ve mide koruyucu lansor ve nexium icebilecegimi söylemişti ben yine de hiç içmedim alıştırmak istemiyorum kendimi