Kızlar 34+2 haftalığım ve bir kızım olacak hayırlısıyla. Biz başından beri eşimle beraber ismine Arven Lina diyoruz çok alıştık bu isime arveni eşim linayı ben istedim. Daha sonra ova ismini de beğendik ikisi arasında gidip geliyoruz. Ama kayınvalidem sürekli arayıp ırmak nehir yada deniz olsun Arven lina ismini söyleyemiyoruz deyip duruyor. Her aradıklarında isim muhabbeti yapıp duruyoruz çok sinirim bozuldu.şimdi size sorum sizce Arven lina mı ova mı