kızlar kızımın isimini eda koyduk sizce nasıl
Bebisim_ben güzel isim canım eskimeyenlerden 😊 👍🏻
Bebisim_ben Çok güzel 🥰
Bebisim_ben benimde kızımın ismi Eda Liya olcak insallah😍😍
Bebisim_ben çok güzel, sade.. kulağa hoş geliyor 😍
Harikaaa ♥️ Bir eda olarak