Normal canım bende bir süre öyleydim sabah olmasın diye dua ederdim ama ileriyi görememişim ilerleyen haftalarda günün hiç bir saati rahat olamadım dehşet mide bulantıları yaşadım hiç beslenemedim ve hastanede yattım bebeğim beslenemediği için sonradan çok şükür doktorum bir ilaç verdi ve oh dedim yaşamak buymuş 😂 33 haftalığım hala içiyorum içmesem hayat çekilmez hale geliyor