Hayırlı Kandiller, bugün 38 hafta olduk ve gebelik şekeri nedeniyle insülin, diyet vs nedeniyle bebeğim iri ve şişti bugün kontrolden çıktım ve pazartesi spinal sezeryana alıyor doktorum, annem ve kayın validem virüs nedeni ile ve yaşları 60 olduğundan ne bizi ne biz onları riske atmayalım diye düşünerek eşimin refakatinde doğumu yapıp iki gün baş başa kalacağız. Neye dikkat edelim? Benim dikişler im ve bebek bir de eşim tecrübesiziz. Üstesinden gelebilir miyiz?