Lina . Kuran da geçiyormuş. Haşr süresinin 5. Ayetinde . Anlamı hurma ağacı demek sanırım. Çok kibar ve modern bi isim. Bende lina istiyordum ama kaynımın 7 senelik ilişkisinde , sevgilisiyle hayal ettiği isimmiş. O yüzden ileride kızları olursa onlar koysun dedim. Bende duru koyacağım :)