Yasemin-Sakar07 Secil_10 canım hormonlardan dolayı hamilelikte oluyor benim de oluyordu sağlık ocağındaki ebemize sorduk süt kanalları çalışmaya başlıyormuş normalmiş akıntı olması ama sıkmamak gerekiyormuş erken doğum riski olurmuş
Meltemguvenir Secil_10 bende sıkmadığım halde kendiliğinden geldiği oluyo ara ara az bişey ama elleyip sıkmamak gerekiyormuş