Bende 13. Haftamda kanama yaşamıştım. Bebeğin olduğu bölgede kanama yoktu kesenin 4 parmak altındaydı kanama bölgesi progestanı fitil olarak kullanırsan hem yan etkilerini hissetmezsin hemde daha etkili olur , hastaneye gidermen çok iyi olurdu ama gidemiyorsun diye söylemek isterim içini ferah tut hiç korkma Kesede olan kanama daha sancılı oluyor bence kanamam kese dışı oluyordur 3 farkı doktora gittim 3ü de bazı gebeliklerde nedenini bilemediğim dış kanamalar oluyor demişti . Bol bol dinlen kanaman geçene kadar çok ayağa kalkma iğneyi hala yaptırıyorum ben hafta 1 olarak devam etti istersen onu da doktoruna sor iğnenin Ve ilacın hiç bir zararı yok rahim duvarını kalınlaştırıp Beril’in tutunmasında destek sağlıyor içini ferah tut bol bol dinlen bol su iç bir de Doktorum kanan oldu gün çay içebilirsin demişti kanaman kahverengi akıntıya gönderse bölgenin iyileştiği anlamına gelir ondan da hiç korkma . Kanaman geçmezse doktoruna cirinone jeli de sorabilirsin çok etkili bir jel ama muhakkak doktoruna sor canım benim umarım bir an önce atlatırsın 🙏🏾