Dmlsnmzz Sevgılı anne adayları ❤Bebegınızın ense kalınlıgı ölcümü için kacın haftanızda doktora gıttınız ❓❓❓
Dmlsnmzz Pinaryyim bende pazartesı gidecem tam 12. Haftamıza gırecez hayırlısıyla hafta onemlımı bılmıorum ama ögrenmek ıstedım 😊
Pinaryyim Dmlsnmzz 11ve 12arası diye biliyorm canım ztn bir sorun olcagını sanmam inşallah saglıklı güzel haberlerle dönersin🙂)
MuratZeynepDiner kızlar ense kalınlığı ölçümü için 12. hafta gitmek şart mı 11. haftada da ölçülüyor mu
Dmlsnmzz MuratZeynepDiner 11.haftadan ıtıbaren dıe yazmıss arkadaslar ama 12 bıtmeden gıdılmesı gerekılıomu bılmıorum bende tam 12. Haftamın baslangıc gununde gıdıcem
MuratZeynepDiner Dmlsnmzz bende 11. haftamda gitmeyi düşünüyorum ama kimi 12 olması gerekıyor diyor o yüzden kafam biraz karıstı