7-8.haftada kontrole git diyenleri anlayamıyorum neye dayanarak söylüyorsunuz bunu🤷🏻♀️ kan değerlerini takip ettikten sonra hemen git bence. Doktorlar ilk haftaların çok önemli olduğunu söylüyor. Kesenin görünmesi lazım çünkü. Allah korusun dış gebelik vs durumları olabilir bu da riskli. Doktor kontrolünde olmakta fayda var ☺️