Wonderanne damlanne o bende de var birkaç sefer oldu da nisan afedersin sümüksü yapıda ve partikullu oluyor sancin olunca soluna uzanıp bekle geçerse yalancıdir
Minikmucizemgeliyorr Canacan amin canm insallh zaten doktorum 1 ay sonra gel dedi o zmna kadar bi sıkıntım olmaz insallh hepimze rabbim sag salim bebislerimizle guzel gunler gormeyi nasip etsin 💓