Kızlar oğlum doğduğu gün bir hafta küvezde kaldı ve orda mamayla beslediler. Eve geldiğimizde bir süre sütüm gelmedi az geldi. Doyurmadı haliyle. Bende ek olarak mamaya başladım. Hem emzirdim hem mama verdim. Daha sonra göğüs uçlarım çok acımaya başladı 1/2 gün hiç emziremedim. Sütüm azaldı iyice. 10 gündür de oğlum hiç emmiyor ama ben pompa ile sağıyorum. Biberondan sonra memeyi tutmuyor. Başına böyle durum gelen varsa lütfen bana yardımcı olurmu ? 🙁