Kızlar 21 haftalık hamileyim. Göğüslerim hamileliğimin başından başladı büyümeye. Aşırı iri bir hal almıştı. Ama bugün fark ettim de sanki küçülmüş eski dolgunluğu yok çevremdekiler bunun bebeğin sağlığı ile alakalı olduğunu acilen doktora gitmem gerektiğini söylüyor. Son kontrolüm de bebeğim haftası ile uyumlu ve sağlıklıydı. Sizce alakalı mıdır bebeğim iyi midir