Bakirdilan56 Bugün sabah saglik ocagi kontrolüne giderken karnimda agri oldu 1 saat gecmedi eşim geldi duş aldım hastaneye gittim devlet bakmadi kanaman olması lazim dedi ordan ciktik özele gitti nst sancim cıkmadi doktor muayene etti ultrasonla bakti dedi cocugun kafasi biraz fazla aşagida enfeksiyon cıkmıs idrarimda ondan olacagini soyledi sonra alttan muayene etti ve 1 cm açıklıgım oldugunu söyledi sonra ilac yazip yolladi şu an karın agrilarim hala var ne yapmam lazim bilgisi olan varmi yada benim gibi olan ?
KAylaaa Bakirdilan56 benimde 1 hafta kadar önce sancılarım çoktu. Gece sabahlara kadar yatamadım2 gün boyunca. Doktoragittim. Nst de sancı çıkmadı. Meğer idrar yollarımda enfeksiyon oluşmuş. İlaç yazı doktor. Bol bol su iç dedi. Korkmayın, siz de bol bol su için. Çok geçmiş olsun.
Ngmsy Kendi doktorunla irtibata geçmelisin, doğumun başlıyor olabilir , Allah kolay doğumlar nasip etsin canım