Kızlar 36+2 haftalık hamileyim son iki gündür göğsümde ağrı nefes daralması oluyor çene kemiklerim ağrıyor ellerim hep şiş uyanıyorum bacaklarımda da şişlik uyuşukluk oluyor. Bunlar normal mi sizce aynı şikayetleri olan var mı son ayım suyum biraz fazla demişti doktorum 80 kiloyum 1.68 boyum 16 kilo aldım hamilelik boyunca. Malum korona da var insanın aklına her şey geliyor psikolojim de pek iyi değil bi yerim ağırsa hemen aklıma korona geliyor 🤦🏻♀️