Esma5217 Merhaba 36 haftalık hamileyim. Kontrolüm vardı. Doktorum virüs sebebi ile 40. Hafta dolana kadar bir daha gelme dedi. Ek kontrol gerekir mi acaba. Sizde durumlar nedir?
Gamzee00 Esma5217 36+1 Haftadayım doktorum 37de nstye gel dedi ama yarın en yakın hastaneye randevu aldım bi normal kontrole gidicem daha sonrası için doğuma kadar gitmemeyi düşünüyorum