Umutcan01 Merhaba güzel anneler bugun hastaneye gittim nst ye bağladı doktorum sancılarım çıktı ufak ufak var dedi ama hastane de bekletmek istemiyorum sıklaşırsa acile gel dedi acaba ne zaman doğum olur şimdiden teşekkür ederim
SumeyyeAhmet Umutcan01 canım cuma günü benimde öyleydi hatta 2cm de açılmam vardı dr istersen yatışını yapalım istersen evde sancını bekle dedi bende eve gelmek istedim hala evdeyim 🤷🏻♀️😁
Arzutlc Bendede ufak sancılar vardı 2 hafta sonra açılmam 2cmdi ama sancım yoktu suni sancı aldım ama 12 saatin sonunda zorunlu sezaryen oldum
Umutcan01 Ama benim kasıklarım da sancı var sürekli adet sancısı kızlar kasıklara vurur sancısı diyorlardı