Kubrasnyrt Degerim normal mi arkadaslar yorumlarinizi yazarsaniz cok sevinirim sizlerin degerleri kac cikti
Zeynoo21 Kubrasnyrt canım benım kı yurt dışında yaptığım ıcın değerleri soylemedıler dırek pozıtıf dedı doktor suan 22 haftalığım cok sukurr
Kubrasnyrt brnr09 saglik mi peki bebegin benim korkmama gerek yok dimi cok korkuyorum bisey olur diye canim 😐
brnr09 Kubrasnyrt çok şükür 19. Haftadayım canım ☺️ Çok iyi değer. Ayrıca önemli olan 2 güne bir artışı. Yani 2 gün sonra kan verdiğinde 500-600 gibi bir değer olmalı en az.
Kubrasnyrt brnr09 Allahim saglikla kucagina almayi nasip etsin canim benim persembe kadin doguma gidecegim muayeneye o gun muhtemelen kan alinip bakilir insallah sagliklidir bebisim ❤
Zdgnsym93 Kubrasnyrt hayırlı olsun inşallah Allah sağlıkla kucağınıza aldırsın. Bizlere de dua edin olur mu ? 🙏😇🤗
Kubrasnyrt Zdgnsym93 surekli dua ediyorum canim rabbim en hayirli zamanda sizlerinde kucağını doldursun insallah saglikli gebelikler nasip etsin yuzunuzu güldürsün aminnnn cok tesekkur ederim Allah razi olsun insallah saglikla kucagima alirim bebisimi ❤🤗
Kubrasnyrt Beyzasahin ayyy rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah canim benimm gec dollenme oldugu icin mi oyleymis peki 🙂
Kubrasnyrt halime21 senin degerin cok cok iyi cikmis o zaman canim masallah benim degerim nasil sence dusuk mu arkadaslar gayet normal diyorlar insallah iyi gelisiyordur bebegim
halime21 Kubrasnyrt Allah’ın izniyle iyidir belki geç döllenme olabilir ondan da düşük çıkıyor çünkü 🤗
Kubrasnyrt Beklenenmucizem rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin canimm cok sevindim senin adina da insallah benim bebegimde iyidir sagliklidir😊
mlsmrtgll Kubrasnyrt canım değerin normal hayırlı olsun sağlıklı gebelik nasip etsin rabbim 😂🌸 bende 3. Günü değer 30 du geç döllenmeydi
Kubrasnyrt mlsmrtgll rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin canim o zaman sevinebilirim yani insallah sagliklidir bebegim 🤗
Sezensu Canım diğer postta gördüm doktor seni biraz korkutmuş o doktora gitme bence bir daha değerin gayet normal ilaç başlamaya bile gerek yok der zaten gittiğin Kadın doğum doktoru insanların daha bile düşük çıkıyor hayırlı olsun..
Kubrasnyrt Sezensu canim cok tesekkir ederim saglik ocağının doktoruydu kan vermek icin gittim zaten korkuttu dedigin gibi persembe kadin doğum doktoruna gidecegim insallah 😊