Ebecik Kızlar 33 hf 5 günlüğüm son 4 gündür KARNIMI kaşı kaşı bir hal oldum kıpkırmızı oluyor karnım. Bugün cildiyeye gitcem akşam. Sizlerde de var mı alerjik mi acaba ya
Muhammedeymen Ebecik kaşıma kasidikca yirtilir derler. Avuc icinle ovala kasindikca krem var ben de de var hem de sadece karnim degil her yerim kaşınıyor 😥
TugbaLafci Ebecik canım bende de kaşınıyo çatladığı içinmiş kaşındıkça krem sürüyorum kaşıntısı geçiyo 2-3 günde bi sürüyorum eczaneden almıştı eşin zeytin yağlı bi krem gerçekten işe yarıyo
Hilal54 Ebecik bugun doktorum gerildigi icin acıdığını ve kaşındığıni soyledi surekli krem ve ya yağ sür dedi
deletedmom351 Ben bunu doktoruma sordum son aylar da karın iyice şiştiği için geriliyor ve bu da çatlaklara sebep oluyor çatlakta kaşındırıyor dedi aynısı bende de var sadece karnım da değil belimde de var
meleklerimm2 Muhammedeymen benimde her yerim kasınıyo ya bacaklarım belim karnım ne kremi kullanıyosun acaba cnm
Gzmdnz Ebecik tam da benim gibi olmuş yaa çözümü eczanede satılıyor sadece çok güzel bir krem adı topicrem yalnız söyle eğer alacaksan eczanede biraz pahalı ben trendyol un sayfasında buldum oradan aldım vücut losyonu olanını ne kizariklik ne sinek ısırığı gibi benekler hepsi gitti kasinmam da yok 18.hfatadayim tavsiye ederim içinde de arastirabilirsn paraben parfüm alkol vs içermiyor bebeklere bile kulaanilabiloyirmus
Ebecik [bilinmeyen] bende biraz fazla kullandım çatlak kremini o yaptı herhalde akşam dermatoloğa gitcem de korkuyorum. Bende tahlil yaptım temiz çıktı bakalım
Damlamasalmina Ebecik ayneeeeen bende sen gibiyim cogu yer yara oldu cildirtiyo resmen 37 haftaligim uykumdan uyaniyoruum 😒
Mehdisram Ya kasıntı ara sıra oluyor benim ama nemlendirince geçiyor bende de sivilceler çıktı küçüklü büyüklü onlar çok kaşınıyor bende doktoruma sorulan bu hafta bakalım
Ebecik Mehdisram sivilce değil sivilce görünümlü kabarcıklar. Zaten kaldıktan sonra oluyor mahvediyor ya
zumrazehra kaşındıkça badem yagı sürersen sabah akşam ben faydasını görmüştüm hemde çatlak oluşturmaz kaşıdıkça
meleklerimm2 zumrazehra 35+3 günlüğüm hafif çatlaklık var göbeğimde şimdi sürsem faydasını görürmüyüm. ama her an doğumum başlaya bilir
zumrazehra meleklerimm2 ilk gebeliğimde son ana kadar kullanmıştım kaşıntıdan bu gebeliğimde hiç olmadı kullanmadım. sıkıntı olacağını zannetmiyorum bitkisel sonuçta ama yinede doktorunuza sorarsanız daha net bilgi verir
Frida Merhaba, doktor bana karnın ya da memelerin kaşınırsa bepanthol sür demişti. Tabii siz yine de doktorunuza danışın bi, sağlıcakla 🌻