Tgcslmz Bende 36dayim dun doktora gittim basindan beri doktorum normal diyor dunde oyle dedi çatı muayenesi yapmadi sormayı unuttum haftaya yine gidicem belki yapar bilemiyorm. Ama illaki gereken bisey degil çünkü sancin olur suyun gelirse zatn bakıyorlar acilma varmi oluyor mu diye olmazsa sezeryana alıyorlar, çatı muayenesinde normal olr der ama snin acilman olmayabilir o muayene kesin normal demek degil.