Glyvrl7334 Merhaba anneler ben 14 haftalık hamileyim ikizlerim olacak allah kısmet ederse ve bu aralar kahverengi akıntı görüyorum acaba normal mi yaşayan anneler var mı bu durumu paylaşırsanız sevinirim
Valsss Glyvrl7334 bende 13. Haftada gormustum yanlis degilsem hastaneye gittim igne ve progestan verdi 2 akinti oldu gecti cok sukur sizde bi gorunun isterseniz
Melek2152 Glyvrl7334 kahve akıntı normal değil canm doktora basvuru mutlaka bende ikiz gebeyim bastan beri progesteron ve iğne kullanıyorum muhakkak gözük bi
Tgb2310 Glyvrl7334 cnm dr görün, kanama alanın mevcut ve nerde ne kadar old önemli, belki vajen yolundadır, her iki durumda da dr progestan verip yat diyecektir ama bi dr görün