Merhaba hanımlar,
Yarın zorunlu sezaryenle bebeğime kavuşacağım inşallah. Darısı bekleyenlerin başına. Yalnız sezaryenle doğuracağım için süt gelmez mi diye inanılmaz tedirgin oluyorum. Araştırdım ama net bir bilgiye de ulaşamadım. Sizlerde nasıldı durumlar? Son günüm artık ama dikkat etmem gereken bir şey var mı sorun yaşamamak adına? Şimdiden teşekkür ederim 🥰