Selamlar tüp bebek tedavisiyle 7 haftalık gebeyim. Değerler çok güzel başladı ama geçen hafta azıcık kanamam oldu, rahim kasıldığı için keseler net görülmedi. Bu hafta da proluton ve progesteron kullanarak kontrole gittim, bir kese düzensiz, diğeri ölçü olarak 6 haftalık görülüyor ve yine kalp atışı görülmedi. 10 gün sonra tekrar bakılacak. Bu haftadan sonra kalp atışı duyan oldu mu? Çok mu küçük? Haftasına göre duyulmalıydı :(