Herkese merhaba arkadaşlar. Biraz uzun oldu kusra bakmayın..Bugün adet gecikmemin 5. günüydü dün normal gebelik testi yapıp direkt çift çizgiyi görmüştüm. Bugün sabah doktora gittim betahcg 1842 çıktı çok şükür kese göründü(vajinal usg ile). Son adet tarihime göre 4+3 haftalık ama doktor doğru dürüst hiç bilgi vermedi şaşkınlıkla konuşamadım da zaten.. bi hafta 10 gün sonra gel kalp atışı dedi. Ama yolk sac görünmedi yazmış usg ye. 5ay önce boş gebelik gecirmiştim aynı şeyleri yaşamaktan endişeliyim🥺sizler yolk sacı ne zaman görmüştünüz?