Kızlar merhaba dün doktora gittim bebeğimin karın gelişiminin 1 hafta geride olduğunu ve takip de kalacağını söyledi beni baya korkuttu önem teşkil edecek bi durum var mıdır ? Geceleri uykum kaçıyor çok kafaya taktım iç organları da gelişmezse diye korkuyorum 😔