Merhaba güzel yürekli anneler💕 ilk doğumum bundan 4yıl onceydi suan 4yasında bi kızım var. Ben sizlere onun hikayesini anlatmak istiyorum.. aslında hic düsünmemistim ama belki okuyan birine umut olur diye düşündüm bi kişinin icindeki dogum korkusunu yenmesine vesile olsam bile yeter bana..💗 ilk hamileligim cok cok güzel gecti ne bi bulantı ne bi kusma hic yasamadım cok rahattım hamd olsun yalancı sancı ne onu bile hic yasamadım ilk gebeligimde.. bi gün sabah uyandım rutin ev isleri yaptım kahvaltı filan hallettim Daha sonra lavaboda nisanımın geldigini gördüm hic telaslanmadım aksam esim gelince ona bugun dogum olacak dedim yemegimizi yedik oturduk film izledik uyuduk gece 4gibi su gelmesiyle uyandım tecrubesiziz tabii uykumda altıma kacırıyorum sanıyorum hemen kalktım yataktan ayaga kalkınca daha cok boşalmaya basladı.. esimi uyandırdım diyorumki askım suyum geldi bebek geliyo sakin ol kalk hazırlanalım ve cıkalım hala sakin basıma geleceklerden habersizim tabi😊 valiz falan kapı onunde hazırda beklıyordu.. giyindik hazırlandık saat 5gibi evden cıktık ve şöyle ben hep özelde dogum yapacagım niyetindeydim herangi bir devlet hastanesine gidiyordum son hafta dogum yapacağım özel hastane vadettiği odeme sartını kabul etmeyecegini söyledi (kredi kartına taksit yapılacaktı bashekimle gorusmustuk, son hafta tek cekimi Kabul edebileceklerini soylemislerdi) hazırlandık cıktık evden arabaya bindik ama nereye gidecez hangi hastane? Ankaranın icinde turluyoruz actım muzigi düsünüyoruz nereye gitsek zekai tahir bilenler bilir tam onunden geciyoruz şura iyi işte internet yorumlarıda güzeldi burda yapayım dedim park ettik arabayı acilden giris yaptık hemen acıklıga bakıldı 4cm😊 öyle mutlu olmuştumki neredeyse yarısı gitmiş diye.. hemen dogurur cıkarım sanıyorum tabi.. giris islemleri yapıldı hastane kıyafeti verildi kabinde giyindim esim kapıda beklıyor..hemsire burdan sonrasına esiniz eslik edemiycek malesef dedi o an oyle kotuydu ki insan herseyi düsünüyor..ya son gorusumse sevdigimi ya ölürsem icerde hersey hersey aklına geliyor öyle duygulu bir an.. sarıldım esime aglmaya başladım neyse ben burdayım seni beklıyorum sag salim bitecek gibi sozlerle telkin etti beni esyalarımı verdim hemsire koluma girdi 20kişilik hic abartmıyorum sancı odasına koydular beni bagıran bagırana piskolojisi normal olan bile delirebilir o ortamda.. acıklıga baktılar tekrar 4cm.. sabah saat 9a kadar kac kere acıklıga baktılar kac stajer sürüsü ve doktor gelip üzerimde tuşe yapmayı stajyerine öğretti saymak bile istemıyorum sürekli sabır sabır bitecek diyorum bu aeada sabırlı bi insanımdır gıkım cıkmaz sonuca odaklanırım ama sinirim öfkem gelince kendime hakim olamıyorum nedense.. en son 5kisilik bir grup geldi once bashekim acıklıga baktı sonra sırasıyla stajyerlere öğretiyor parmagıyla böyle tutcaksın parmagını su sekilde muayne edeceksin 1-2-3 artık yeterrrrrr diye bagırdım sabreyim islerini zorlastırmayım diyorum ama yeter benımde canım var buda insan demıyosunuz bu kacıncı ben deneme tahtasımıyım dokunmayın bana sakın dedim ufak caplı bi sinir krizi gecirdim cekin perdeleri rahat bırakın diye bagırınıyorum neyse cektiler perdeleri kapıdan siyah saclı bi kadınla yanında ufak tefek bi kız girdi ben kapıdan tarafın ikinci yatakta yatıyorum.. direk yanımdaki hastaya suda dogum yapmak istermisiniz diye sordu diger hemsireler o dgurmak üzere acıklıgı 8santim diger hstaya gec dediler bana geldi yanıma daha suni sancı falan takılı degil bende sürekli deneme tahtası görevi gördüm sinirlerim allak bullak durumdayım.. hastanemizde suda dogum ünitesi var hergun bir hastayı alıyoruz istermisin diye sordu canım ebem seni cok seviyorum su bebeğimin melegisin sen💗💗💗 nolur benı burdan kurtarın dedim ben dogal dogumla ilgilenıyorum hatt dogumum dogal ortamda mumlarla falan gerceklesecekti bi prüz cıktıgı icin ozel hastanede dogum yapamadım dedim ne kdr dolduysam ebeye özgecmismi anlattım bi cırpıda kendisi bu arada hemserimmis sen nerelisin diye sordu trabzonluyum dedim bende giresunluyum merak etme seni alacagım dedi pskolojimden anlamıs olacak sanırım.. baska bi hemsire geldi suni takmaya zorlamaya basladı bana.. o benım hastam suni almayacak suda doguma götürüyorum dedi.. hemen bashekimime soyluycem o kapıdan girince suda doguma benı alacaktınız de olurmu baskası istemeden dedi daha kimsenın haberi yok sesli sorsa herkez ordan kurtulmak icin cırpınırdı eminim.. neyse bas hekim geldi soyledim ebem koluma girdi benı götürdü allahım iceri girdik cennet diyorum burası cok sükür tek kisilik oda bi tarafta jakuzi bi tarafta lohusa serbeti kurabiyeler koca bi hoparlorde öyle hoş naif bi muzik ruhuna isleyen.. hemen hazırlandım suya girdim sancıları karsılamaya basladım 6-7-8 cm ye kadar ebem surekli masajlarla yardım etti cok destekci oldu bana allah ondan bir degil bin kere razı olsun hala görüsüyoruz🌸🌸arada pilates topuna cıkıyorum hareketleri biliyordum zaten uyguluyorum cok uyumlu gidiyorum en son 8cm artık yataga gecmem gerektigini soyledi ama ben agrıdan nefes alamıyorum sancı gittikce bayılıp kalıyorum 15saniyede bir sancı giriyor o an bile öyle destek olduki kızımın adı elif afrâ şu cumleyi hic unutamıyorum “su deniz kenarındasın ayaklarına sular vuruyor vurdukca ayakların kumlara hafif hafif gomuluyor dalga seslerini duyuyormusun? Bak arkadan elif agra bagırıyor anneeeeee diye bi ses geldi duydun mu? Arkanı dönüyosun ona sarılıyosun bu günler uzakta degil hadi az daha sabret!💗💗” sen benim kurtarıcı melegimdin gozleirm kapalı o anı hayal ediyorum acıklık tam🌸🌸 kafasını goruyorum sakın ıkınma bak yavrun geliyor dedi ne ara sedye geldi ne ara catala cıktım hatırlamıyorum ben yapamıycam gücüm kalmadı dedigimi biliyorum sabret elimi sımsıkı tut sana söz veriyorum 5kere ıkıncaksın dedi ebeme oyle cok güvenıyordum ki aramızda güzel kuveetli bi bag olusmustu gercekten tamam dedim 5kez 5kez disimi sıkacagım gercekten 5.ıkınmada sesini duydum direk kucagıma yatırdılar öpüyorum öpüyorum yavrumu aglıyorum bi taraftan sen miydin melegim sen mi geldin hosgeldin diyorum💗 daha sonrası rutin dikişler giyinme odaya gecme faslı.. esime öyle gururla göstermistim ki bak bu bizim bunu biz yaptık baksana cok güzel yapmamısmıyız düye öyle gururlanmıstımki.. annelik muhteşem bi duygu eve geldgmz gün bütün odaları bebegimiz kucagımda gezmistim onu beklerken nerede ne yasadıysam herseyi anlatmıstım sürekli bebegiyle konusan anne oldum hala öyleyiz cok sukur su bebegim simdi büyüdü.. abla oluyor ikinci gebeligim suan 37-6 haftalık hamileyim insallah kaderleri güzel olsun yavrularımızın.. elif afram 3.620gr 53cm dogmustu toplamda 14saat sancıyla son 1-2satinde suni aldım sadece.. ikinci melegimin adı öykü olacak bunada sanırım bu virüslü gunleri anlatacagım anımız bu olcak.. saglıkla yavrularımıza kavuslaım insaallah.. uzun olduysa hakkınızı helal ediniz💗 ikinci dogumumuda vakti geldiginde yazacagım insallah saglıcakla kalın🌸💗